Zdrowe życie zaczyna się od aktywności fizycznej

bieganie

Wraz z pojawieniem się rzeczywistości wirtualnej i gier online coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tych możliwości w zaciszu swoich domów. Doprowadziło to do spadku aktywności fizycznej i wzrostu wskaźników otyłości.
Po odkryciu korzyści płynących z aktywności fizycznej nadszedł czas, aby podjąć środki ostrożności przeciwko temu trendowi. Rodzice powinni monitorować czas swoich dzieci w grach online i zachęcać je do wyjścia i grania każdego dnia. Ponadto dorośli muszą upewnić się, że wykonują dzienną zalecaną ilość aktywności fizycznej dziennie.

Nie ćwiczysz? Zacznij dziś!

Najlepszy czas na rozpoczęcie ćwiczeń jest teraz. Nigdy nie jest za późno.
Ta rada może wydawać się banalna, ale to prawda. Bez względu na wiek i zdrowie, nigdy nie jest za późno na zdrowsze życie. Możesz zacząć od zrobienia pierwszego kroku i podjęcia wysiłku na rzecz swojego zdrowia.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze programu ćwiczeń

Przy wyborze programu ćwiczeń należy wziąć pod uwagę dwa główne czynniki: aktualny poziom sprawności i cele, które chcesz osiągnąć.
Poziom obciążenia ćwiczeniami musisz dostosować do możliwości swojego organizmu.
Jeśli Twoim celem jest utrata wagi, będziesz potrzebować innego treningu niż ktoś, kto chce zbudować mięśnie. Jeżeli chcesz zredukować nadmiarowe kilogramy, powinieneś wdrożyć ćwiczenia aerobowe – czyli takie gdzie nie ma obciążeń lub są bardzo małe i jest duża ilość powtórzeń. Najlepszym przykładem ćwiczenia aerobowego jest szybkie chodzenie albo bieganie.

Może Ci się również spodoba